مدیریت ارتباط مشتری وتجربه مشتری
سرپرست تیم:
دکتر غلامعلی رحیمی
اعضاء تیم:
دکتر غلامعلی رحیمی
عبدالحسین حامدنیا
بنت الهدی غلامی
زهرا سادات موسوی
هدیه قلی زاده
یاسمین اکبری
ملینا مرادیان
حوزه کاری:
جنبههای نوآوری در محصولات و خدمات آکادمی CX و CRM
محصولات و خدمات آکادمی CX و CRM بر پایه استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته مانند هوش مصنوعی و بهرهگیری از متدولوژیهای مدرن مدیریت تجربه مشتری طراحی شدهاند. این نوآوریها نه تنها به بهبود رضایتمندی مشتریان کمک میکنند، بلکه به افزایش فروش، بازاریابی مؤثر و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمانها نیز منجر میشوند.
اطلاعات تماس:
ایمیل: Gh.rahimi@gmail.com