تیم مدیریت ارتباط مشتری

 

مدیریت ارتباط مشتری وتجربه مشتری

سرپرست تیم:

دکتر غلامعلی رحیمی

اعضاء تیم:

دکتر غلامعلی رحیمی

عبدالحسین حامدنیا

بنت الهدی غلامی

زهرا سادات موسوی

هدیه قلی زاده

یاسمین اکبری

ملینا مرادیان

حوزه کاری:

 جنبه‌های نوآوری در محصولات و خدمات آکادمی CX و CRM

محصولات و خدمات آکادمی CX و CRM بر پایه استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته مانند هوش مصنوعی و بهره‌گیری از متدولوژی‌های مدرن مدیریت تجربه مشتری طراحی شده‌اند. این نوآوری‌ها نه تنها به بهبود رضایتمندی مشتریان کمک می‌کنند، بلکه به افزایش فروش، بازاریابی مؤثر و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان‌ها نیز منجر می‌شوند.

اطلاعات تماس:

 ایمیل: Gh.rahimi@gmail.com

اشتراک گذاری: